213 0312569
9:00 με 21:00 Δευτέρα εώς Παρασκευή

Θηβών 60, Πειραιάς

9:00 με 21:00 Δευτέρα-Παρασκευή

Διάδρομος ή Ελλειπτικό - Όλα όσα θέλεις να ξέρεις!

30/12/2015

Οι διάδρομοι τρεξίματος και τα ελλειπτικά μηχανήματα είναι δύο τύποι οργάνων που είναι παρόντες σε κάθε γυμναστήριο, και καθώς και τα δύο απευθύνονται σε όσους ασχολούνται με την καρδιο-αναπνευστική άσκηση είναι αναγκαίο να γνωρίζουμε καλά τα υπέρ και τα κατά που αφορούν και χαρακτηρίζουν το κάθε ένα.

Ελλειπτικό

Ελλειπτικο Μηχανημα
Το ελλειπτικό είναι ένας υπέροχος τρόπος για να ξεκινήσει κανείς την γυμναστική του χωρίς να κινδυνεύει από κραδασμούς στις αρθρώσεις ή υπερβολική φόρτιση των μυών, καθιστώντας το ιδανικό για αρχάριους. Χάρη στην ομαλή κίνηση του ελλειπτικού μηχανήματος, ο αθλούμενος καταφέρνει να φτάσει και να διατηρήσει υψηλούς καρδιακούς παλμούς χωρίς να υπάρχει μεγάλη μυϊκή κόπωση. Αυτό σημαίνει ουσιαστικά πως με το ελλειπτικό μπορούμε δυνητικά να κάψουμε πολλές θερμίδες με την ελάχιστη δυνατή σωματική καταπόνηση. Επιπλέον, τα περισσότερα ελλειπτικά διαθέτουν και χειρολαβές, οπότε μπορούμε να γυμναστούμε πιο ολοκληρωμένα, εναλλάσσοντας μεταξύ διάφορων τύπων ασκήσεων.

 
Στα αρνητικά είναι η έλλειψη δυνατότητας ρύθμισης της έντασης εκγύμνασης, καθώς επίσης και το γεγονός πως η αδράνεια που υπάρχει στην κίνηση των μερών του οργάνου κατά την άσκηση κάνει του αρχάριους να επαναπαύονται και να μην το χρησιμοποιούν σωστά. Τέλος, οι άνθρωποι μεγαλύτερης ηλικίας που έχουν μικρότερη οστική πυκνότητα θα παρατηρήσουν πως η άσκηση σε ελλειπτικά μηχανήματα δεν τους βοηθάει ιδιαίτερα να ενδυναμώσουν τα οστά και τους μυς που είναι σημαντικά για την ανάρτηση του σωματικού βάρους. Αυτό συμβαίνει γιατί τα πεντάλ των ελλειπτικών στην ουσία αιωρούνται, και έτσι οι αστράγαλοι των ποδιών δεν ενδυναμώνονται όπως όταν τρέχουμε σε έναν διάδρομο.

Διάδρομος Γυμναστικής

Διαδρομος Τρεξιματος
Οι διάδρομοι τρεξίματος λοιπόν προσφέρουν την δυνατότητα άσκησης με έναν πιο “φυσικό” τρόπο, ενώ μπορούμε να ρυθμίσουμε την ένταση από ένα χαλαρωτικό περπάτημα μέχρι σπριντ σε θετική κλίση (ανηφόρα). Αυτό το όργανο γυμναστικής βοηθάει τα μέγιστα στην ενδυνάμωση των οστών και των μυών, συμβάλει στην καύση λίπους, και είναι απλό στην χρήση.

Αυτό που χρειάζεται είναι προσοχή για την ασφάλεια και την καταπόνηση του σώματος και των αρθρώσεων από τους κραδασμούς. Επίσης είναι σημαντικό να ελέγχουμε την καταλληλότητα του διαδρόμου για τις σωματικές μας διαστάσεις, καθώς ένας κακής ποιότητας διάδρομος τρεξίματος ή λάθος μεγέθους μπορεί να επιφέρει αλλαγή του τρόπου που τρέχουμε και να επιβαρύνει ακόμη και την σπονδυλική μας στήλη με μόνιμες βλάβες.