213 0312569
9:00 με 21:00 Δευτέρα εώς Παρασκευή

Θηβών 60, Πειραιάς

9:00 με 21:00 Δευτέρα-Παρασκευή

Πολλά τα οφέλη στην πρόληψη και αντιμετώπιση των τραυματισμών!

07/10/2017
Κύλινδρος Ισορροπίας foam roller

Υπάρχει πλέον στα πιο πολλά γυμναστήρια και καταστήματα με είδη γυμναστικής. Ξέρεις όμως σε τι χρησιμεύει και πώς να το χρησιμοποιείς σωστά;

Το foam roller, όπως και οι παραδοσιακές διατάσεις, είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για την επιμήκυνση των μυικών σου ομάδων, αλλά τα οφέλη του είναι ιδιαίτερα χρήσιμα για τους δρομείς που υποφέρουν συχνά από σφιχτούς και κουρασμένους μυς. Αντί απλώς να διατείνεις – τεντώνεις τους μυς σου, το foam roller κάνει ένα έντονο μασάζ, σχεδόν σαν το μασάζ που σου κάνει ένας μασέρ, αλλά χωρίς το μεγάλο χρηματικό κόστος.

Όταν χρησιμοποιείται συχνά και σωστά, το foam roller μπορεί να σε βοηθήσει να αποφύγεις πολλούς τραυματισμούς που σχετίζονται με τον αθλητισμό.

“Δεν αποτελεί αντικαταστάτη των κλασικών διατάσεων, του ζεστάματος ή της αποθεραπείας, αλλά μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν εργαλείο για να περιορίσει τον μυικό πόνο και να χαλαρώσει τις σφιχτές μυικές ομάδες, αυξάνοντας την ροή του αίματος και την ελαστικότητα”.

Πολλοί τραυματισμοί μπορούν να αποφευχθούν με τις κατάλληλες διατάσεις και την χρήση ενός foam roller,  το foam roller είναι καλύτερο στο να προλαμβάνει τους τραυματισμούς από το να αποκαθιστά ένα ήδη υπάρχων τραυματισμό.

Τα foam rollers είναι οικονομικά, φορητά και ιδανικά για να τα ενσωματώσεις στο καθημερινό σου πρόγραμμα προπονήσεων. Οι ειδικοί εκτιμούν ότι, χρησιμοποιώντας το συχνά, θα έχεις σημαντικά οφέλη, όπως αυξημένη
κυκλοφορία αίματος, καλύτερο εύρος κίνησης, αποκατάσταση της ισορροπίας του μήκους του μυός στις αρθρώσεις, ανακούφιση πονεμένων, σφιγμένων μυών και βελτίωση της ευλυγισίας

Η λαγονοκνημιαία ταινία (IT Band), η ταινία που διατρέχει το εξωτερικό μέρος του ποδιού σου, από τον γοφό μέχρι το κάτω μέρος του γονάτου, είναι ένα από τα μέρη του σώματος που είναι περισσότερο ευαίσθητο σε τραυματισμούς στους δρομείς. Κύλισε το foam roller στην εξωτερική πλευρά του ποδιού, αργά αργά από πάνω μέχρι κάτω, και ειδικότερα στην περιοχή του τετρακεφάλου, εκεί όπου συναντά την λαγονοκνημιαία ταινία. Με αυτό τον τρόπο επιτρέπεις στο σώμα σου να αυξήσει την ροή του αίματος και το κυκλοφορικό, στοχεύοντας στην επούλωση αλλά και στην πρόληψη τραυματισμών, εξηγεί η Felicia Gomez Ph.D., ιδιοκτήτης του Pinnacle Training Systems, μια εταιρία για την φυσική κατάσταση και την ευεξία, με έδρα το Fresno της California. “Το foam roller μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε οποιοδήποτε μέρος του σώματος, αλλά καλό είναι να αποφεύγεις τις σχισμένες μυικές ομάδες (με μερική ρήξη ή θλάση)”, λέει η Gomez.

Υπάρχουν διαφορετικοί τύποι foam rollers διαθέσιμα, από το γνήσιο foam roller έως το rumble roller. Κάθε roller κάνει αποτελεσματικά διατάσεις στις μυικές ομάδες, αν και όσο πιο πυκνό είναι το roller ή όσο πιο βαθύ είναι το σκαλιστό στο roller, τόσο πιο έντονη διάταση και αιμάτωση του μυός προκαλεί.